Selecteer een pagina

Knotsgekke Tegelmarathon succesvoller dan verwacht

Communicatieconcept, social media campagne, advertorials, actieweken

DE UITDAGING

Tegelhandel Pieter Meijer weer dé nr. 1 tegelhandel van Overijssel maken.

 

DE OPLOSSING

Naast een langlopende crossmedia-imagocampagne, hebben we grootst uitgepakt met de ‘Knotsgekke Tegelmarathon’. Drie dagen actie met oplopende kortingen! De marathon hebben we een volledig nieuw actiematig gezicht gegeven en op de juiste momenten ingezet op social media, de krant en posters. Dat het zo’n groot succes zou worden, hadden we niet durven dromen. Té gek!

 

HET RESULTAAT

  • Verdubbeling van de gehoopte omzet
  • “In al die jaren nog nooit zo druk geweest in de winkel!”, aldus Pieter Meijer
  • Enorm veel positieve feedback en herhalingsaankopen

KLANT

Tegelhandel Pieter Meijer

CREATIE

Campagne concept, poster, online banner campagne

Conceptdrager Knotsgekke Tegelmarathon

Advertentie weekblad De Toren

Winkelposters

Fase 1: Aankondiging

Fase 2: Herhaling

Fase 3: Herhaling kortingen

Fase 4: Last minute reminder

Tegelmarathon tegoedbon