Knotsgekke Tegelmarathon succesvoller dan verwacht
Communicatieconcept, social media campagne, advertorials, actieweken
DE UITDAGING
Tegelhandel Pieter Meijer weer dé nr. 1 tegelhandel van Overijssel maken.
DE OPLOSSING
Naast een langlopende crossmedia-imagocampagne, hebben we grootst uitgepakt met de ‘Knotsgekke Tegelmarathon’. Drie dagen actie met oplopende kortingen! De marathon hebben we een volledig nieuw actiematig gezicht gegeven en op de juiste momenten ingezet op social media, de krant en posters. Dat het zo’n groot succes zou worden, hadden we niet durven dromen. Té gek!
HET RESULTAAT
- Verdubbeling van de gehoopte omzet
- “In al die jaren nog nooit zo druk geweest in de winkel!”, aldus Pieter Meijer
- Enorm veel positieve feedback en herhalingsaankopen
KLANT
Tegelhandel Pieter Meijer
CREATIE
Campagne concept, poster, online banner campagne
