Selecteer een pagina

Activate your potential. Maximize your performance. Let’s go!

Identiteit, campagneconcept & actiemarketing

DE UITDAGING

Wat als je wel 60% meer energie uit jezelf kunt halen? Met het Inner Athlete Programma haal je het maximale uit jezelf! Overgevlogen uit America en geoptimaliseerd voor Europa, is Inner Athlete een intensief 90-dagen durend programma voor leiders en ondernemers. De uitdaging: zet Inner Athlete in de markt.

DE OPLOSSING

We zijn begonnen met de identiteit: een professioneel en sportief logo en huisstijl. De basis voor het communicatieconcept zijn de bewezen resultaten. Dit is volkomen uniek: resultaat wordt niet alleen verteld (zoals alle anderen dat doen) maar onderbouwd met cijfers. Dit hebben we doorvertaald in een advertentiecampagne, een corporate informatiebrochure (gedrukt en online) en een slimme website welke óók als fanbase dient.  En als kers op de taart, zijn we zelf gaan vloggen.

HET RESULTAAT

• Trouwe fanbase voor alle deelnemers
• Informatief platform voor inspiratie, kennis en expertise
• Meer dan 1000 mensen bereikt per vlog

KLANT

Inner Athlete

CREATIE

Identiteit, campagneconcept, actiemarketing, vloggen, webdesign, brochure ontwerp

LOGO concept

COMMUNICATIE CONCEPT

Inner Athlete is uniek in bewezen resultaten uit onderzoeken, interviews en data- analyses. Het concept is gericht op resultaat, omgezet in concrete cijfers. Bijvoorbeeld:

  • 74,2% ervaart meer toewijding (betrokkenheid) in het leven;
  • 69,6% geeft aan beter voor zichzelf en eigen gezondheid te zorgen;
  • 71% is beter in staat zijn eigen (mentale) energie te managen;
  • 68,1% is beter in staat zijn fysieke energie te managen en vooral uit te breiden;
  • 73,4% is productiever op het werk;
  • 51,3% is veerkrachtiger en herstelt sneller na (mentale/fysieke) inspanning.

#VLOGGEN maar

Uiteraard wilden we zelf ook het maximale uit onszelf halen en heeft Niek het 90-dagen durende programma gevolgd. Om het merk een boost te geven, hebben we alle stappen van het programma ‘gevlogd’. Geweldig leuk om te doen en met een gemiddeld Facebook (organisch) bereik van 1000+ ook nog eens bijzonder succesvol. Niek: “Het heeft mij wezenlijk geoptimaliseerd. In veerkracht, energie, voeding en sportieve prestaties. Mijn Inner Athlete is geactiveerd!”