CytoSMART webdesign
DE UITDAGING
CytoSMART is al enkele jaren hard aan het groeien. De innovatieve producten voor het tellen van cellen zijn doorontwikkeld tot perfectie en zijn een revolutie in de lab-wereld. Het ontwerp en technische basis van de huidige website voldoen niet meer aan kwaliteit van het product en de groei die het bedrijf doormaakt. Tijd voor versie 2.0. De uitdaging: ontwerp de nieuwe website welke volledig aansluit op de hoge kwaliteitseisen van de producten en de gebruikers.
DE OPLOSSING
We hebben een online platform gecreëerd waarop de producten het beste tot hun recht komen. Product is hero. Alles draait om de innovatie, de looks, de technisch specificaties en resultaten. De doelgroep is voornamelijk ratio, dus zo weinig mogelijk wollige praat. Ze gaan voor de keiharde cijfers. Kort en bondig op het eerste oog, met een heldere structuur om snel de diepte in te gaan. Het ontwerp is afgestemd op het uiterlijk van de producten: simplistische design, less is more.


Product overzichtspagina
Geeft een totaaloverzicht van het product en biedt de mogelijkheid per onderdeel door te klikken naar een verdiepingspagina

Product detailpagina
Geeft een totaaloverzicht van de uiterlijke kenmerken van het product en zoomt in op de producteigenschappen

Technische productdetails
Geeft een opsomming van alle technische specificaties en details van het product

Over ons
Vertelt het corporate verhaal ‘Bringing out the best’ en stelt de bedrijfscultuur en mensen aan je voor

Bedanktpagina
Geeft een persoonlijk dank je wel boodschap na het aanvragen een product of downloaden van documentatie

