Selecteer een pagina

Communicatieconcept vanuit persoonlijke merk- en meerwaarde

Campagneconcept, webdesign, identiteit

DE UITDAGING

Annemieke Borger maak een sprong en gaat voor zichzelf beginnen: Borger Belastingadvies. De eerste communicatiebehoefte was de website. We zijn begonnen bij de basis: het communicatieconcept. Wie is Annemieke Borger, wat doet ze en hoe gaat dit er visueel uit zien.

DE OPLOSSING

Annemieke ís Borger Belastingadvies. Haar kwaliteiten en persoonlijkheid staan daarom centraal in het communicatieconcept. We wilden per tak van dienstverlening een uiting, om zo gericht mogelijk de doelgroep aan te spreken. Een ‘vraag/antwoord dialoog’ met de slash uit het logo in het midden, gaf oneindig veel mogelijkheden om de boodschap over te brengen. Dit wordt ondersteund met mooie frisse fotografie met Annemieke centraal en actief bezig in het werkveld. In herkenbare situaties, zoals een goed gesprek aan de keukentafel over erfrecht of onderweg naar een multinational voor een complexe herstructurering.

HET RESULTAAT

Een serie van 6 foto’s waar Borger de komende jaren uit kan putten, welke breed ingezet kunnen worden in allerlei communicatiemiddelen.

KLANT

Borger Belastingadvies

CREATIE

Communicatieconcept, copywriting, fotografie, webdesign

IN SAMENWERKING MET

Maeike Blauw Fotografie

De grafische elementen uit de huisstijl vormen de grafische dragers van het communicatieconcept:

Conceptbeelden voor ‘Advies voor ondernemers’

Conceptbeeld voor ‘Advies voor particulieren’

Making of